Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur "Každý tender stojí v priemere 2 až 3-tisíc eur," hovorí Client Service Director eventovej a produkčnej agentúry Leopard Production Lukáš Kočiš v podcaste Stratégií OK360. ° Marketing
Pepe Majeský: Z Let´s Dance sa stal event roka, geniálne trio porotcov by som nemenil Brandový a imidžový dosah Let´s Dance je obrovský, často nemerateľný peniazmi. Skúste si položiť otázku, koľko by ste museli investovať do nejakých kampaní, aby ste sa zviditeľnili. A toto práve Let´s Dance robí dokonale - hovorí v rozhovore režisér a kreatívny producent tanečnej šou Pepe Majeský. Médiá
Z ta3 odchádza Oľga Dúbravská. Prijala ponuku z politiky Nastúpiť by mala do kancelárie podpredsedu vlády pre plán obnovy a znalostnú ekonomiku Petra Kmeca. Kto kam
Záujem o hokej je extrémny. Majstrovstvá sveta bude sledovať 80 percent Slovákov Vyplynulo to z prieskumu Samsungu, ktorý sa stal oficiálnym partnerom MS IIHF v ľadovom hokeji 2024. Médiá
Na českom reklamnom trhu kreativita nestačí. Aj preto sa tam slovenským agentúram príliš nedarí THIS IS LOCCO odišlo z Česka. Vraj im to nedáva ekonomický zmysel. Zisťovali sme preto, čo na tento krok hovoria ostatné slovenské agentúry, ktoré tak isto podnikajú v Prahe. Marketing
Viac ochrany pri online nákupe. Nové pravidlá pre dvojakú kvalitu i falošné recenzie Nové pravidlá nakupovania cez internet prináša novoprijatá legislatíva vychádzajúca zo smernice Európskej únie, ktorou sa už aj na Slovensku budeme riadiť. Aktuálne
Plzeňský Prazdroj upravuje identitu svojich nealko pív. Birell mení dizajn Za návrhom novej vizuálnej identity a loga stojí londýnska agentúra Purple Creative, samotnú podobu balení si vzala na starosť talianska agentúra Smith Lumen. Marketing
Textárska súťaž Zlaté pero vyhlásila 12. ročník. Hostiteľským mestom je Bratislava Vychytená súťaž o najlepší text vo verejnom priestore sa minulý rok otvorila aj príspevkom zo Slovenska. Marketing
Ranná show Rádia Expres bude mať novú moderátorku. Hemendex posilní známy hlas Poslucháčom sa prvýkrát prihovorí v pondelok 6. mája. Médiá
Prokop 2023: Poznáme shortlist najlepších PR kampaní Porota hodnotila 175 prihlásených prác od 39 zadávateľov pre 87 klientov, z ktorých 108 prác postúplo na shortlist. Marketing
Šetria ľudské zdroje a čas. Ministerstvo zahraničia Ukrajiny má virtuálnu hovorkyňu Virtuálna hovorkyňa dostala meno Viktórija Šiová a vytvorili ju podľa podoby Rosalie Nombreovej, ukrajinskej speváčky a mediálnej osobnosti narodenej v Donecku. Aktuálne
Špeciálny dres, ktorý zachraňuje duše: Vraj vypína notifikácie! Existuje work life balance? Odborníci na prácu tvrdia, že majú nové riešenie. Polovica Slovákov zažila vyhorenie: Ako si zachrániť dušu? Marketing
Na nože aj Dunaj znovu kraľovali trhu, no voľný deň ubral seriálovému hitu divákov Oba najsledovanejšie programy utorka a stredy skončili tesne pod hranicou polmiliónového publika, konkurenciu však nechali ďaleko v závese. Médiá
Novým country managerom Microsoft pre Slovensko a Česko je Michal Stachník Túto vedúcu pozíciu preberá od Michala Mareka, ktorý zastával funkciu len dočasne. Michal Stachník nastupuje do vedenia spoločnosti 1. mája 2024. Kto kam
Máj na Joj play. Okrem majstrovstiev v hokeji uvedú aj stand-up či slovenské kinohity Slovenská streamovacia platforma JOJ Play si za dva roky získala viac ako 400 000 používateľov a ako jediná poskytuje zábavu aj v bezplatnom balíku. Médiá
Magnesia predstavuje po 11 rokoch novú vizuálnu identitu Symbolizuje ju levia sila prírodného horčíka. Marketing
Názorová pestrosť zlyhala, RTVS by mala dávať priestor všetkým. Odkazuje Machala a spochybňuje, že Zem je guľatá "Nebol som vo vesmíre, tak nemôžem tvrdiť, že Zem je guľatá," prekvapil svojim vyjadrením v relácii RTVS Reportéri Lukáš Machala. Médiá
Z Kena kaskadér. Ryan Gosling v novej komédii ukáže, že aj hrdinovia sú obyčajní muži Je zvyknutý na pády z výšky, havárie, požiare a riadne bitky. Sú však situácie, ktoré nezvládne ani skúsený kaskadér. Médiá
Slnko v sieti? Bola to oslava filmu na politickom mítingu opozície v priamom prenose, hodnotí predseda Rady RTVS Igor Gallo v rozhovore pre agentúru SITA vyjadril svoj názor na odovzdávanie cien Slnko v sieti, ktorý divácku verejnosť rozdelil na dva tábory. „Nechcem byť ironický, ale oba názory vnímam ako správne,“ povedal. Médiá
Za lístkami na Let‘s Dance turné za len tak zaprášilo. Markíza pridáva ďalšie termíny Všetkým fanúšikom tanečnej šou Let‘s Dance umožní veľkolepé turné v slovenských mestách zažiť večer plný tanca, hudby, zábavy a úžasných kostýmov. Médiá
Stand-up comedy šou sú na streame hit. Po ich úspechu na Voyo prináša svoj prvý aj Joj play Konečne Spolu. To je názov nového stand-up comedy špeciálu dvojice komikov Michaela Szatmaryho a Tomáša Hudáka. Médiá
Novou moderátorskou posilou Fun rádia je známy influencer a youtuber Expl0ited Peter Altof sa ako „Moderátor v zácviku“ predstavil verejnosti v podvečernom vysielaní Najväčších nových hitov a aj v článkoch a krátkych videách na sociálnych sieťach viacerých slovenských médií. Médiá
Peter Kopačka je nový generálny riaditeľ spoločnosti British American Tobacco Slovakia Vo funkcii nahradil od 1. apríla Martina Žáka. Kto kam
Tatra banka v novej kampani vstupuje do detského sveta finančnej gramotnosti Nová kampaň svetovo najoceňovanejšej slovenskej banky od MADE BY VACULIK predstavuje jej najmladšiu inováciu, prvú Detskú mobilnú aplikáciu TABI od Tatra banky. Marketing
Značka Amawell si pre kampaň na vstup do e-commerce vybrala Kreator Group Kreator Group vyskladal tím expertov z agentúr Wiktor Leo Burnett, Starmedia, DataConcept, Data on Steroids a Leopard Production. Marketing
Najväčší hráč na trhu udržateľnej mobility, značka Ayvens vstupuje už aj na slovenský trh Slovensko sa stalo jedenástou krajinou z celkového počtu 42 krajín, v ktorej sa spustila komunikácia novej značky Ayvens. Značka na Slovensku operuje s flotilou viac ako 17 000 vozidiel. Aktuálne
Fitshaker má novú kampaň. Poukazuje v nej na sebavedomie, ktoré sa dá nadobudnúť cvičením V kampani z dielne agentúry Kreatívna Dvojica znie opäť známa pieseň Sme také, aké sme. Marketing
Poznáme víťazov národných filmových cien Slnko v sieti. Najviac ocenení získal Invalid V piatok 26. apríla sme spoznali filmové diela a tvorcov, ktorým Slovenská filmová a televízna akadémia udelila ocenenia za rok 2023. Médiá
Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency Na galavečere sa rozdalo až 90 ocenení PIE. Vychádzajúcou hviezdou je Signity, special award má TrollWall AI, DIGIAL PIE AGENCY 2024 je This is Locco. Marketing
Víkendové diskusie: Zákon o neziskovkách, zmena RTVS na STVR i duel Lipšic a Šramko Markíza po dvoch týždňoch mlčania, kedy dopredu nechcela prezradiť hostí víkendového Na telo, tento týždeň už obsah relácie netají. Prinesie aj exkluzívny prieskum preferencií politických strán. Médiá
Nečakaná novinka. Tanečná šou Let‘s Dance vyrazí na veľkolepé turné po Slovensku Štart predaja vstupeniek a prvé mestá, do ktorých zavíta jesenné turné Let‘s Dance, budú odtajnené už túto nedeľu, 28. apríla, počas televízneho priameho prenosu tanečnej šou. Médiá
Problém stalkingu a kyberstalkingu rieši v kampani poradenské centrum ALEJ Kampaň zameranú na nebezpečné prenasledovanie a obťažovanie, nie len v online svete, môžete vidieť aj v priestoroch nákupného centra Eurovea v Bratislave. Ukazuje v ňom správy, ktoré stalkeri posielajú ženám. Marketing
Tomáš Maštalír ako ťahák ďalšieho krimi seriálu, tentoraz pre Českú televíziu Ostravské štúdio ČT prinesie novú trojdielnu krimisériu do režiséra Petra Bebjaka od 28. apríla. Od rovnakého dátumu si ju budete môcť pozrieť aj na Voyo. Médiá
Zamestnanci RTVS dnes protestovali proti vládnemu zákonu v smútočnom oblečení Tento akt, Čierny deň RTVS, symbolizuje pomyselné úmrtie slobody, nezávislosti a verejnoprávnosti v prípade zániku a politického ovládnutia verejnoprávneho telerozhlasu. Médiá