Šéf Publicis Groupe o expanzii na Slovensko: Zatiaľ sme malí, ale ideme provokovať trh „Neviem sa dočkať reakcie, oživíme trh a urobíme trošku vietor,“ hovorí CEO Central Europe Publicis Groupe Tomáš Varga. Marketing
Futbalový ošiaľ sa blíži. Markíza predstavuje chytľavý spot UEFA EURO 2024 Spot „Láska – to je futbal“ vznikal v interných kapacitách kreatívneho oddelenia Centra marketingu TV Markíza. Marketing
Neminiem! Slovenská sporiteľňa v novej kampani učí deti sporiť Kľúčovým posolstvom je jednoduché slovo - „Neminiem“, ktoré je kreatívne zasadené do prostredia malých tanečníkov. Marketing
Slováci stále preferujú nakup odevov v kamenným predajniam a nákup si premyslia Pri kúpe konkrétnych kúskov Slováci do veľkej miery premýšľajú, či odev vynosia a taktiež im záleží na jeho kvalite. A čo robíme s nepoužívaným oblečením? Aktuálne
Šimkovičová sa sťažuje na šikanu zo strany SND. Na koberček si volá riaditeľa aj jedného z hercov Herec Ľuboš Kostelný a šéf Slovenského národného divadla Mateja Drlička jej majú vysvetliť, prečo ju spomínajú v inscenácii. Médiá
Telekom v novej kampani #SmeSamiSebou zdôrazňuje, aké dôležité je byť sám sebou Ľudskosť, diverzita a šanca rásť sú hnacím motorom technologickej firmy už niekoľko rokov. Novou kampaňou #SmeSamiSebou sa Telekom rozhodol tieto hodnoty ukázať verejnosti prostredníctvom autentických výpovedí zamestnancov. Marketing
Dvaja noví lídri v MullenLowe GGK Reklamná agentúra MullenLowe GGK posilňuje svoju organizačnú štruktúru vytvorením dvoch nových pozícií. Kto kam
Boj s vlastnými démonmi i snaha o comeback. Čakajú nás posledné časti minisérie Iveta Prvú časť tretej série úspešného Voyo Originálu nájdu diváci exkluzívne na Voyo v premiére už v piatok 10. mája. Ďalšie dve epizódy pribudnú vždy v nasledujúce piatky. Médiá
Zaraguza vyhrala tender pre značku Carpathia od Nestlé Agentúra Zaraguza po vyhratom tendri predstavuje prvú kampaň pre nového klienta - značku Carpathia patriacu pod spoločnosť Nestlé. Marketing
Novou riaditeľkou SLOVAKIA TRAVEL sa stala Ivana Vala Magátová Dočasne poverená generálna riaditeľka Lucia Matvija v agentúre pokračuje ďalej na svojej pôvodnej pozícii riaditeľky sekcie podpory cestovného ruchu. Kto kam
Ivan Milý: Dobro ako zmysel biznisu Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie. Postupne budeme prinášať insighty top lídrov a marketérov slovenských firiem na túto tému. Čo hovorí Ivan Milý, zakladateľ a CEO Herba drug? Marketing
Prvé Career Expo v Prahe prinieslo prácu i zábavu Komunikačne event zastrešila agentúra Respect APP v spolupráci s mediálnymi agentúrami Publicis Groupe a Neopublic. Marketing
Nový trend Sloveniek: Čoraz častejšie cvičia doma Ukázal to aktuálny prieskum spoločnosti Fitshaker na vyše 13-tisíc respondentoch. Marketing
Emotívne finále tanečnej šou Let‘s Dance malo dosah na takmer milión divákov Výkony tohtoročnej zostavy tanečných párov si v priemere počas 10 finálových kôl pozrelo 556 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najúspešnejší bol 5. priamy prenos, kedy si šou zaplo rekordných 624 tisíc divákov. Médiá
Za časopis NOTA BENE budú môcť kupujúci zaplatiť predajcom už aj kartou Vďaka spolupráci spoločnosti Mastercard a organizácie Proti prúdu, ktorá časopis vydáva, získalo 120 predajcov v Bratislave a v Piešťanoch k dispozícii platobný terminál. Aktuálne
Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti Lajoš, Lechnický, Hlobil a Geče vysvetľujú rozdiely medzi českým a slovenským reklamným trhom Marketing
Primalex prichádza s novými reklamnými spotmi. Plyšového macka vystriedal muž z budúcnosti V reklamných spotoch sa mladý muž v súčasnosti stretne so svojím "JA" z budúcnosti, čo vyvoláva rôzne vtipné dialógy. Marketing
Víkendové diskusie: O slobode slova, zmene v súdnej rade a prezidentka o svojich plánoch Na telo prinesie exkluzívny prieskum agentúry Focus o tom, či si voliči želajú alebo neželajú, aby Ivan Korčok vstúpil do straníckej politiky. Médiá
Podpora slobody tlače je v kríze. Slovensko prepadlo o 12 priečok až na 29. miesto Sloboda tlače na celom svete je ohrozovaná zo strany politických úradov, ktoré by mali byť jej ochrancami. Vyplýva to zo správy organizácie Reportéri bez hraníc. Médiá
Seriálový hit Dunaj sa, po utorkovom úbytku divákov, znovu prebral k vysokým číslam Druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrilo spravodajskej relácii Televízne noviny a tretie Počasiu na Markíze. Médiá
Záujem o hokej je extrémny. Majstrovstvá sveta bude sledovať 80 percent Slovákov Vyplynulo to z prieskumu Samsungu, ktorý sa stal oficiálnym partnerom MS IIHF v ľadovom hokeji 2024. Médiá
Ranná show Rádia Expres bude mať novú moderátorku. Hemendex posilní známy hlas Poslucháčom sa prvýkrát prihovorí v pondelok 6. mája. Médiá
Zázrak? Nie, ale dnešný účet od 365-ky, kde sa objavujú peniaze za jeho aktívne využívanie Odkazuje to aj Milan Ondrík v najnovšom spote banky. Marketing
Svetielko nádeje a KOMUNIKA spojili sily Občianske združenie, ktoré pomáha zlepšovať a skvalitňovať život deťom a mladistvým s onkologickým ochorením, deťom v hospicovej starostlivosti a ich rodinám cez PR komunikáciu posilňuje pozitívnu reputáciu. Marketing
Ľubomír Višňovský už má svoju draftovú jednotku. Je z Talianska Bývalý špičkový hokejista Ľubomír Višňovský podpísal nový kontrakt. Nejde však o návrat k hokeju. Marketing
Digitálne agentúry odkazujú zadávateľom: Urobte týchto pár zmien a bude sa vám dariť lepšie Agentúrnym expertom je jasné aj to, s čím by už mali ich klienti už konečne prestať. Prečítajte si ich odporúčania. Marketing
Značky na sociálnych sieťach: Čo na nich vlastne majú robiť? Surfujúc po Facebooku, Instagrame, LinkedIne či TikToku narážame príliš často na komunikáciu, pri ktorej vieme povedať, čo od nej klient pravdepodobne očakáva. A aj to, prečo sa toho pravdepodobne nedočká. VIP Blogy
Zahaľte svoj život do vzácnych vecí s Answear.sk Prémiová módna značka Answear.sk spúšťa inšpiratívnu reklamnú kampaň "Zahaľte svoj život do vzácnych vecí", ktorá zdôrazňuje význam módy v našich každodenných životoch a jej schopnosť obohatiť významné momenty. Kampaň začína na TV Markíza od 6. mája do 16. júna. Doplnená bude o aktivity realizovanými digitálne. PR články
SUNDAY ADUCATION: Čo umelá inteligencia nedomyslela a ako sa mi páči Žltá kniha budovania značky Blog Lukáša Lukoniča tento mesiac prináša ľuďom, ktorých baví vzdelávať sa v reklame a marketingu ďalšie dva užitočné tipy. VIP Blogy
Bolt Business preraďuje na vyššiu rýchlosť, za volant sadá Edgar Cinegr Český a slovenský tím platformy Bolt posilnil Edgar Cinegr, ostrieľaný manažér s desaťročnými skúsenosťami v oblasti rozvoja a expanzie podnikania. Kto kam
Telekom vydáva špeciálne noviny so správami, ktoré nikto nechce čítať Operátor tak pri príležitosti Svetového dňa slobody tlače vzdáva rešpekt slovenským novinárom, ktorí sú čoraz viac terčom nenávistných správ. Marketing
Na českom reklamnom trhu kreativita nestačí. Aj preto sa tam slovenským agentúram príliš nedarí THIS IS LOCCO odišlo z Česka. Vraj im to nedáva ekonomický zmysel. Zisťovali sme preto, čo na tento krok hovoria ostatné slovenské agentúry, ktoré tak isto podnikajú v Prahe. Marketing
Viac ochrany pri online nákupe. Nové pravidlá pre dvojakú kvalitu i falošné recenzie Nové pravidlá nakupovania cez internet prináša novoprijatá legislatíva vychádzajúca zo smernice Európskej únie, ktorou sa už aj na Slovensku budeme riadiť. Aktuálne
Plzeňský Prazdroj upravuje identitu svojich nealko pív. Birell mení dizajn Za návrhom novej vizuálnej identity a loga stojí londýnska agentúra Purple Creative, samotnú podobu balení si vzala na starosť talianska agentúra Smith Lumen. Marketing