Nová náborová kampaň PSS opäť stavia na humore. Jej tvárou je populárny influencer PSS, Prvá stavebná sporiteľňa prichádza s novou náborovou kampaňou, v ktorej opäť stavila na humor. Komunikácia má poukázať na benefity práce v PSS a osloviť ľudí, ktorí by sa chceli stať expertmi na financovanie bývania. Marketing
Anketa Stratégií: Na trhu eventov vládne mierny optimizmus S plánovanými budgetmi to však rozhodne nie je ružové. Klienti sú opatrní a snažia sa získať zo svojich investícií do live marketingu čo najviac. Marketing
Člen Redakčnej rady CME: Som presvedčený, že Na telo sa vráti s moderátorom, ktorý sa chová profesionálne Podľa Hansa Mahra je využívanie vysielacieho času na presadzovanie osobných ambícií nielen porušením redakčných pravidiel, ale aj ohrozením zásad slobody médií. Médiá
Víkendové diskusie: Situácia dva týždne po atentáte na premiéra i ceny potravín Pozvaní politici budú diskutovať aj na tému ako by mala vyzerať nová politická kultúra. Médiá
Dunaj kraľuje rebríčku najsledovanejších seriálov. Včera mal 541 tisíc divákov Úspešný seriálový počin Markízy je aktuálne jediným nespravodajským programom na trhu, ku ktorému si sadá viac ako pol miliónové publikum. Médiá
Slovenská banková asociácia bude mať nového výkonného riaditeľa 7-členné prezídium SBA zvolilo do funkcie Marcela Klimeka. Zmena vstúpi do platnosti od 1.7.2024. Kto kam
Prinášame dlho očakávaný trailer na 3. sériu seriálu Medveď. Čoskoro ho uvedie Disney+ Nových desať dielov kritikmi oceňovaného a cenami Emmy ovenčeného komediálneho seriálu môžete na Slovensku streamovať už od 17. júla. Médiá
Šesť riskantných nacistických plánov. JOJ Svet prináša dokument Hitlerove tajné misie Precízne naplánované, vykonané s extrémnym nasadením, v najprísnejšom utajení a pod hrozbou smrti. Dokumentárny seriál v koprodukcii televízie JOJ, NUNEZ NFE a BIG MEDIA, zachytáva to, čo nás v škole neučili. Médiá
V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou. Marketing
Rádio ROCK odvysiela naživo 2. ročník záhradného festivalu. Zahrá Iné Kafe, Korben Dallas aj Plus Mínus Poslucháči sa môžu tešiť na živé koncerty v éteri aj na sociálnych sieťach rádia. Médiá
Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote Pravidlá sa ani tento rok nezmenili. O siedmich víťazných mestách rozhodne verejnosť svojím hlasovaním. Marketing
dm spúšťa kampaň, ktorou bez tabu otvára verejnú diskusiu o ženskom cykle a zdraví Cieľom trojmesačnej osvetovej kampane je zvýšenie povedomia o dôležitých témach týkajúcich sa najmä ženského cyklu, ako aj odtabuizúvanie tém, o ktorých sa nehovorí. Marketing
Vedenie Markízy odkazuje zamestnancom: Nemienime ustupovať ultimátam „Požiadavky zamestnancov sú nepochopením situácie," píše sa v stanovisku Televízie Markíza. Médiá
Všetci potrebujeme viac FUN: Fun rádio vytvára zo zábavy a úsmevu potrebnú tému Fun rádio a TRIAD pokračujú v spolupráci ďalšou kampaňou. Tentokrát idú naladiť celé Slovensko na úsmev. Marketing
TV MAX je najčítanejším dvojtýždenníkom na Slovensku TV MAX, dvojtýždenník zameraný na televízne programy a šoubiz, bol oficiálne vyhlásený za najčítanejší časopis v kategórii dvojtýždenníkov. Toto významné ocenenie je výsledkom národného prieskumu mediálneho trhu MML – TGI®. Médiá
Riaditeľ Markízy: Odmietame obvinenia z cenzúry, Michal Kovačič hrubo poškodil našu dobrú povesť Peter Gažík je od septembra 2023 generálnym riaditeľom TV Markíza. Skúsený manažér sa do televízie vrátil po 17 rokoch, keď tu začínal ako redaktor spravodajstva. A práve spravodajstvo prechádza turbulentným obdobím. „Musíme hľadať citlivú rovnováhu,“ hovorí veľmi otvorene v rozhovore pre Stratégie, prvom, ktorý ... Médiá
Co CEO Invelity Michal Greguš: Aplikáciu UFO sme za štyri roky zmenili na nepoznanie Reklamná agentúra Invelity spustila v spolupráci s maklérskym domom Universal aplikáciu UFO, ktorá má zjednodušiť a zefektívniť správu klientskych zmlúv a poistných udalostí. Marketing
Karol Lovaš: Novinárčina sa stala aktivistickou a angažovanou a potrebuje sa dostať do normálu Bývalý novinár, dnes kňaz a pedagóg Karol Lovaš spolu s moderátorom Karolom Wolfom komentujú v podcaste o komunikácii OK360°stav médií a komunikácie po atentáte na premiéra Roberta Fica. Médiá
Robert Kaliňák reaguje na moderátora Na telo: Obviňovanie vlády z cenzúry a orbanizácie médií je vrcholom zavádzania V Markíze je po nedeľnej debate Na telo vzbura. Vedenie televízie stoplo reláciu a jej moderátor Michal Kovačič má zostať doma. Médiá
Markíza reaguje na prejav Kovačiča. Okamžite prerušuje vysielanie relácie Na telo Tento krok nasleduje po tom, čo Michal Kovačič podľa televízie zneužil vysielací čas na prezentovanie svojich osobných postojov. Médiá
Do kín mieri fantasy svet s hercom Ryanom Reynoldsom vo filme Imaginárni priatelia Obyčajné násťročné dievča Bea má jedinečný dar – vidí imaginárnych priateľov ľudí zo svojho okolia a dokáže sa s nimi rozprávať. Príbeh bezhraničnej fantázie si môžete pozrieť v kinách od 30. mája. Médiá
Dnešný štart novej stanice Prima COOL SK prekvapivo podporia aj Simpsonovci Do nášho televízneho éteru prichádza spoza hraníc nová slovenská televízia. Ale pozor, nastáva zmena. Oproti pôvodne avizovanému programu bude na obrazovkách o niečo viac žltej farby. Médiá
Ročenka TOP 100 zadávateľov: Pozrite si kompletné rebríčky a štatistiky od Kantaru Spoločnosť Kantar aj tento v spolupráci so Stratégiami pripravila pravidelnú ročenku TOP 100 zadávateľov. Špeciálne prílohy
Humor, zveličenie aj akcia v novom spote od Tiposu Scéna ako z akčného filmu sa odohrala len nedávno pri nakrúcaní nového televízneho spotu na jednu z okamžitých lotérií od TIPOSu. Marketing
Prokop bol aj tento rok oslavou excelentnosti PR „PR stavia obrusuje hrany, prepája, buduje mosty,“ hovorí prezidentka Asociácie Public Relations SR Soňa Lexmanová krátko po skončení ďalšieho ročníka prestížnej súťaže Prokop. Marketing
David Beckham sa stal globálnym ambasádorom čínskej značky AliExpress Čínsky obchodný gigant, dúfa, že jej tento krok pomôže v zahraničnej expanzii. Populárny futbalista Beckham bude tvárou jej reklamnej kampane ako sponzora ME vo futbale. Aktuálne
Reklama Tipsportu pod paľbou kritiky: Je to ten najhorší slogan v hazardnom priemysle Kreatívci sa pohoršujú nad spotom Tipsportu, ktorý hovorí, že najťažšie je začať: „Takáto reklama by mala byť vylúčená z hokejových brejkov. Možno až do konca zápasu." Marketing
Stredoslovenská energetika mení svoju kreatívu. Kto je EnergiQa? Spoločnosť Stredoslovenská energetika prináša nový kreatívny koncept marketingovej komunikácie. Marketing
Young Lions 2024: Mladí levi išli v digitále výrazne out of the box Už čoskoro sa v Cannes stretnú najlepší mladí kreatívci sveta. Postupne vám predstavíme víťazov slovenského kola, ktorí nás budú reprezentovať v Young Lions 2024. Marketing
Markíza sa bráni voči obvineniam moderátora Na telo: Odmietame obvinenia z cenzúry „Sú nekorektné a neodôvodnené. TV Markíza vždy prináša objektívne a nezávislé spravodajstvo." Kovačič hovorí o boji o orbanizáciu médií. Médiá
Bratislava Tourist Board o Young Lions 2024: Je to win-win spolupráca Už čoskoro sa v Cannes stretnú najlepší mladí kreatívci sveta. Postupne vám predstavíme víťazov slovenského kola, ktorí nás budú reprezentovať v Young Lions 2024. Marketing
Young Lions 2024: Víťazky kategórie PR sa dokázali pozrieť na zadanie z iného uhla Už čoskoro sa v Cannes stretnú najlepší mladí kreatívci sveta. Postupne vám predstavíme víťazov slovenského kola, ktorí nás budú reprezentovať v Young Lions 2024. Marketing
Young Lions 2024: V kategórii MEDIA to bol veľmi silný ročník so sviežimi ideami Už čoskoro sa v Cannes stretnú najlepší mladí kreatívci sveta. Postupne vám predstavíme víťazov slovenského kola, ktorí nás budú reprezentovať v Young Lions 2024. Marketing
Víkendové diskusie: O stave premiéra, o stíhaní nenávistných prejavov i eurovoľby Prezidentka Zuzana Čapútová v O 5 minút 12 bude hovoriť o politickom a spoločenskom vývoji na Slovensku po atentáte na premiéra a zhodnotí svoje funkčné obdobie. Médiá